значи исчетох сумати теми и нищо по моя проблем.с една перка на радиатора съм,та проблема е следния-перката на радиатора първоначално несе пускаше когато загряваше и си направих ключе.второ почна от време на време да си се пуска дари когато нее загряла.сега се пуска със самото запалване на колата.реостата или както други му казват резостата е здрав защото птави верига-когато му откача кабелите продължава да работи перката.а релето къде се намира на тая скапана перка че ми иде да я сваля от радиатора вече имам чувството че излитам.та въпроса е от какво може да е и къде се намира релето
Известие
Collapse
No announcement yet.
перка радиатор-проблем
Collapse
X
-
Няма да коментирам такива "творчества" - ключета за перки и т.н. "подобрения"... Релетата се намират над въздушния филтър (като вдигнеш капака гледаш вдясно и леко надолу).
Може релето да ти прави проблеми (нагоряло, после залепнало), но ако си слагал ключета и ли си пипал нещо друго по тоците нищо чудно да си повредил ЕКУ или нещо друго...Alfa 156 Selespeed 2001, Alfa 147 Selespeed 2002, Alfa 156 JTS FL Selespeed 2005.
"My engine started rattling like the proverbial biscuit-tin-dwelling skeletal onanist while on holiday in deepest darkest Wales"
-
значи тя перката неработеше преди а ключето което съм сложил е допълнителен минус и го прекъсвам с тва ключе и този проблем несее появил след като съм сложил ключето а сиго имаше просто сега работи постоянно махах и ключето и пак си работи.а кое поточно е релето за тая перкаMercedes W202 - 200kompressor 99'
Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99'- ex''
Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'
Comment
-
Първоначално публикувано от ludkanar Покажи съобщениезначи тя перката неработеше преди а ключето което съм сложил е допълнителен минус и го прекъсвам с тва ключе и този проблем несее появил след като съм сложил ключето а сиго имаше просто сега работи постоянно махах и ключето и пак си работи.а кое поточно е релето за тая перкаDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеБе колега. Тая перка е и за климатика. Преди да е загряла колата ако си с включен климатик тя си се пуска да охлажда радиатора. А ти как точно разбираш дали се е пуснала? А на моята перката не я чувам кога включва и кога не. Ам отварям капака да видя дали се върти. Да не би да си в грешка нещо?Mercedes W202 - 200kompressor 99'
Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99'- ex''
Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'
Comment
-
Първоначално публикувано от ludkanar Покажи съобщениезнам чее и за климатика когато махна релето на климатика пак си работи перката за бушона несъм проверил кат го махна дали ше спре,но мисълта ми беше че е от някой от датчиците щото преди неискаше да се включи като загрее и аз си охлаждах колата когато пусна климатроника зада се пусне и перкатаAttached FilesAlfa 156 Selespeed 2001, Alfa 147 Selespeed 2002, Alfa 156 JTS FL Selespeed 2005.
"My engine started rattling like the proverbial biscuit-tin-dwelling skeletal onanist while on holiday in deepest darkest Wales"
Comment
-
значи смених датчика на радиатора с друг работещ и релетата за перката също и проблема си остана-моите са здрави щото ги разменихме от една друга алфа на колегата ludo_red за което му благодаря че се отзова да пробваме всепак дали нее от това.та сега слушам ви дали ще измислите от какво може да е че аз си мисля само за едно - емблематаMercedes W202 - 200kompressor 99'
Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99'- ex''
Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'
Comment
-
питай нещо за менене на обороти или за масло и гледай кво става
за реални проблеми никай не дава отговори безпалтно,защото само 4-5 човека разбират и си имат сервизиsigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
ALFA ROMEO 2.0JTS ex
ALFA ROMEO Crosswagon Q4
Продавам Алфи на части!
Comment
-
Очакваш да ти се помогне, а в Алфа форума плюеш марката ?
Истината е да хванеш и да мериш назад по веригатаLast edited by stef_nikolaev; d.m.y г., 23:11.Alfa 156 Selespeed 2001, Alfa 147 Selespeed 2002, Alfa 156 JTS FL Selespeed 2005.
"My engine started rattling like the proverbial biscuit-tin-dwelling skeletal onanist while on holiday in deepest darkest Wales"
Comment
-
Ами ЕКУ-то ако взима данни от датчика за температурата и да пуска аварийно перката ,датчика за температурата ако не подава вярна информация, това дали е възможно?
Това ми идва като идея, щото казваш релетата са ти здрави,датчика ти работи, то какво друго остана , някой кабел да се е претъркал някъде и да прави "комшолък"(ама това е мнооооого малко вероятно)
Що не минеш през една диагностика за вс случай,пък може и да го хванат проблема, знаеш ли...Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеАми ЕКУ-то ако взима данни от датчика за температурата и да пуска аварийно перката ,датчика за температурата ако не подава вярна информация, това дали е възможно?
Това ми идва като идея, щото казваш релетата са ти здрави,датчика ти работи, то какво друго остана , някой кабел да се е претъркал някъде и да прави "комшолък"(ама това е мнооооого малко вероятно)
Що не минеш през една диагностика за вс случай,пък може и да го хванат проблема, знаеш ли...Mercedes W202 - 200kompressor 99'
Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99'- ex''
Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'
Comment
-
Айде още един доволен алфист, значи предположението ми се е оказало вярно.Ей тия италиянци как са го измислили само, 2 защити са направили.Добре че тук там се намират и майстори а нe "майстори уж",че с тая електроника незнам иначе...Last edited by mirchozo; d.m.y г., 22:31.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
Comment